BMW E38 – 750iL

Wszystkomająca limuzyna BMW, z absolutnie nie downsizingowym silnikiem dwunastocylindrowym o pojemności 5 litrów, występująca pod oznaczeniem modelowym E38, to prztyczek w nos dla właścicieli statecznych Mercedesów W140. Jeśli komuś nie odpowiadała stateczna linia nadwozia ówczesnych aut „z gwiazdą” – BMW kusiło sportowym image, a paroma akcentami we wnętrzu wyraźnie sugerowało, że tym autem ma się jeździć, a nie być wożonym. Ten prawie 20-letni egzemplarz zachowany jest w stanie porównywalnym z samochodem 4-5 letnim, a to dzięki relatywnie niedużemu przebiegowi – niewiele powyżej 150 tysięcy kilometrów. Dzięki świetnej jakości materiałów oraz odpornej na upływ czasu, twardej powłoce lakierniczej (na której trudno nawet doszukać się odprysków od kamieni) – auto nadal cieszy oczy, a jazda nim w niczym nie odbiega od poruszania się nowoczesną limuzyną. Siedemsetpięćdziesiątkę, aby mogła prezentowac się w pełnej krasie, spotkały u nas takie przyjemności, jak:

  • wieloetapowa korekta powłoki lakierniczej
  • czyszczenie tapicerki skórzanej wraz z jej impregnacją
  • czyszczenie wszystkich wykładzin oraz tworzyw sztucznych kabiny
  • czyszczenie pasów oraz dywaników (jasnobeżowy kolor tych elementów był tutaj nie lada wyzwaniem)
  • zabezpieczenie nadwozia woskiem premium z wysoką zawartością naturalnych wosków carnauba

750iLbmwBMW E38car-spadetailingodnowa powłoki lakierniczej

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

(Spamcheck Enabled)