BMW M3 SMG

BMW serii M od zawsze wyznaczały pewne standardy – samochodów do codziennej jazdy, zapewniających osiągi pozwalające na rywalizację z najlepszymi, sportowymi wozami. Nie inaczej było w przypadku modelu E46, w którym inżynierowie z 6-cylindrowej, rzędowej jednostki o pojemności 3.2 litra wykrzesali 343KM. Dzięki temu „emtrójka” rozpędza się do 100 km/h w 5.1 sek. (5.2 dla skrzyni SMG), a po zdjęciu fabrycznego ogranicznika prędkości (ustawionego na 250 km/h) można osiągnąć prędkość maksymalną rzędu 300 km/h. Jeśli weźmiemy pod uwagę, że samochód miał debiut w 1999 roku – to takie parametry pozwalały na rywalizację chociażby z  Chevroletem Corvette C5, wyposażonym w silnik o pojemności 5.7 litra, który na rynku pojawił się w tym samym roku, co M3 E46. Pomimo upływu lat modele serii M cieszą się niesłabnącą sympatią miłośników marki BMW i nie tylko – pokazując, co można wykrzesać z samochodu, jeśli projektowym założeniem nie jest ani ekonomia eksploatacji, ani niski koszt produkcji, tylko niczym nie skrępowana radość z jazdy i adekwatne do wyglądu samochodu osiągi.

Egzemplarz, który do nas trafił nie ma najniższego przebiegu, bo jakiś czas temu na liczniku kilometrów pojawiła się dwójka z przodu. Z tego też powodu nadwozie wymagało wielogodzinnej pielęgnacji, aby usunąć rysy i wydobyć połysk z ciemnogranatowego lakieru. Za to efekt końcowy zaskoczył nawet nas…

BMW M3 E46 SMGdetailing Krakówpolerowanie nadwoziapowłoki ceramicznezabezpieczenie nadwozia

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

(Spamcheck Enabled)