Alfa Romeo 159 z silnikiem TBI to najlepszy wybór, jeśli chodzi o jednostkę napędową w modelu 159. Mocny i elastyczny silnik o praktycznie zerowej awaryjności doskonale komponuje się z nadwoziem obiecującym niezłe osiągi. Wszak nazwa wersji nadwoziowej – Sportwagon – do czegoś zobowiązuje. Egzemplarz, który poddaliśmy zabiegom upiększającym, legitymował się niewielkim przebiegiem (niewiele ponad 70 tysięcy kilometrów), dzięki czemu wszystkie elementy wnętrza nie noszą praktycznie żadnych oznak zużycia. I dzięki czemu tak pięknie auto prezentuje sie na zdjęciach.

Wszystkomająca Alfa Romeo Giulietta w najszybszym, czerwonym kolorze, to jedna z najładniejszych pozycji w naszym portfolio. Włoski hatchback o sportowej linii nadwozia powoduje przyspieszone bicie serca u każdego miłośnika makaronu, zrywając jednocześnie z mitem o awaryjności produktów marki Alfa Romeo – Giulietta jest samochodem o prostej konstrukcji mechanicznej, a gama dostępnych silników nie zawiera praktycznie ani jednej jednostki napędowej, obciążonej jakimiś dziwnymi wadami i generującej niebotyczne koszty serwisowe.

Opel Insignia x2

Dwa Ople Insignia – niby podobne, a jednak różne. Porównanie wersji przed i poliftowej pozwala przekonać się, że lifting nadwozia i wnętrza wyszedł Insigni na dobre. Samochody, które do nas trafiły, przygotowane zostały do sprzedaży. Po kompleksowej odnowie powłoki lakierniczej oraz wyczyszczeniu wnętrza nadwozia aut zostały zabezpieczone wysokiej jakości woskami, a tapicerka i tworzywa sztuczne we wnętrzu pojazdu – zaimpregnowane.

Mercedes W124 230E

W124 to oznaczenie jednej z najsolidniejszych serii Mercedesów. Auta te, znane ze swojej niezniszczalności, są obecnie ciekawą alternatywą dla niektórych plastikowych produktów samochodopodobnych, z trudem osiągających bezawaryjnie przebiegi rzędu 100 tysięcy kilometrów. Niewielki stopień wysilenia jednostek napędowych, pancerne zawieszenie (poddawane morderczym testom wytrzymałościowym na etapie testów przedprodukcyjnych), rozbieralny i naprawialny praktycznie każdy element wyposażenia i brak poważniejszych problemów z korozją – to skuteczna recepta na samochód, którego celem jest bezproblemowe dowiezienie kierowcy wraz z pasażerami w dowolnie wybrane miejsce. Tradycyjne …

czytaj dalej »

Mercedes ML 63 AMG

Wielki, czarny mastodont – obowiązkowa pozycja w garażu każdego szanującego się, nowobogackiego Rosjanina. W momencie premiery jedynym konkurentem tego pojazdu było Porsche Cayenne Turbo – zarówno BMW jak i Range Rover nie mieli nic wystarczająco mocnego w ofercie. To ostatni z modeli ML, w których największa pojemność silnika i czerpanie z niej mocy nie oznacza wspomagania się turbosprężarkami. Dzięki temu brzmienie układu wydechowego przyprawia o ciarki, niczym nie odbiegające od tych, które można poczuć chwytając w dłoń przewód 220V. 503 …

czytaj dalej »

To zlecenie nie było klasyczną, detailingową usługą, co nie oznacza, że od takich stronimy. W prawie nowym Mini pechowo otwarł się pojemnik z białą farbą, znajdujący się w bagażniku, zalewając podłogę bagażnika oraz wykładzinę wnętrza pojazdu. Zastosowanie odpowiednich środków pozwoliło na usunięcie tych zanieczyszczeń – a efekt możecie podziwiać w galerii zdjęć.

Kilka dni temu jeden z najszybszych (i najdroższych) współczesnych kabrioletów, zbudowany w oparciu o rozwiązania Mercedesa klasy S, trafił do naszego gabinetu zabiegowego. Cały na biało. A właściwie na matowo biało.  Samochód perfekcyjnie zmontowany, wykończony i spasowany w taki sposób, że po zajęciu miejsca w fotelu nic nie sugeruje, że siedzimy w kabriolecie – idealnie rozpięta podsufitka, kolorystycznie i materiałowo wzorowo dopasowana do reszty poszyć tapicerskich, oraz szklana tylna szyba sugerują, że jest to zwykłe coupe. Ale wystarczy niespełna 20 …

czytaj dalej »

Lexus IS200

Czarny Lexus IS200 to niewątpliwie auto przyciągające wzrok. Niestety miękka powłoka lakiernicza powoduje, że szybko pojawiające się na niej drobne zarysowania skutecznie odbierają radość z podziwiania linii nadwozia. Na szczęście są na to sposoby.

Fotele Audi S6 nieźle znoszą trudy eksploatacji, ale nie są niezniszczalne. Z racji swojej budowy – najszybszemu zużyciu ulegają boczne fragmenty foteli, odpowiedzialne za odpowiednie trzymanie ciała kierowcy na zakrętach. Egzemplarze, które do nas trafiły, miały już bardzo mocno widoczne uszkodzenia lica skóry, z którego w wielu miejscach pozostało tylko wspomnienie. Na szczęście coś tam udało się z  nich zrobić 😉

Mercedes CLS

Mercedes CLS to wersja samochodu z nadwoziem typu fastback, bazująca na rozwiązaniach mechanicznych E-klasy. Samochód niewątpliwie rzucający się w oczy, przystosowany do wygodnego transportu 4 osób, wykończony zgodnie z najwyższymi standardami jakościowymi, typowymi dla marki Mercedes. Egzemplarz, który do nas trafił, w pięknej, perłowej bieli, legitymował się przebiegiem niewiele powyżej 80 tysięcy kilometrów. Postanowiliśmy przywrócić go do stanu niczym nie odbiegającego od wyglądu samochodu fabrycznie nowego. Po doprowadzeniu nadwozia i wnętrza pojazdu do absolutnej perfekcji – zabezpieczyliśmy powłokę lakierniczą ceramicznym …

czytaj dalej »