BMW M3 SMG

BMW serii M od zawsze wyznaczały pewne standardy – samochodów do codziennej jazdy, zapewniających osiągi pozwalające na rywalizację z najlepszymi, sportowymi wozami. Nie inaczej było w przypadku modelu E46, w którym inżynierowie z 6-cylindrowej, rzędowej jednostki o pojemności 3.2 litra wykrzesali 343KM. Dzięki temu „emtrójka” rozpędza się do 100 km/h w 5.1 sek. (5.2 dla skrzyni SMG), a po zdjęciu fabrycznego ogranicznika prędkości (ustawionego na 250 km/h) można osiągnąć prędkość maksymalną rzędu 300 km/h. Jeśli weźmiemy pod uwagę, że samochód miał debiut w 1999 roku – to takie parametry pozwalały na rywalizację chociażby z  Chevroletem Corvette C5, wyposażonym w silnik o pojemności 5.7 litra, który na rynku pojawił się w tym samym roku, co M3 E46. Pomimo upływu lat modele serii M cieszą się niesłabnącą sympatią miłośników marki BMW i nie tylko – pokazując, co można wykrzesać z samochodu, jeśli projektowym założeniem nie jest ani ekonomia eksploatacji, ani niski koszt produkcji, tylko niczym nie skrępowana radość z jazdy i adekwatne do wyglądu samochodu osiągi.

Egzemplarz, który do nas trafił nie ma najniższego przebiegu, bo jakiś czas temu na liczniku kilometrów pojawiła się dwójka z przodu. Z tego też powodu nadwozie wymagało wielogodzinnej pielęgnacji, aby usunąć rysy i wydobyć połysk z ciemnogranatowego lakieru. Za to efekt końcowy zaskoczył nawet nas…

BMW M3 E46 SMGdetailing Krakówpolerowanie nadwoziapowłoki ceramicznezabezpieczenie nadwozia

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

(Spamcheck Enabled)